Back to buissnies...

Känns skönt att vara tillbaka i Leksand och få igång hjärnan lite extra, vackan kommer nog att gå etremt fort och på fredag ska ja hem igen, jag och Josefine ska kika på JSM finalen i speedway, men på lördag åker vi hem tillLeksand igen! Fan vad vi flänger...
Den här veckan måste jag komma på en ny mystery shop butik eftersom jag inte fick forsätta på DinSko i kupolen med min omvärldsanalys och kundruda som vi ska hålla på med nu i höst! Ja jag funderar på Haglöfs i avesta, blir nog så!

Nej nu ska jag iväg till gymmet, blir ett dubbelpass idag, Jag och Linda va ju upp imorse och hurtade! ;)

Vi ses!


Nu ska jag iväg och svettas ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0