Feedback, bra eller dåligt?

Josefine x 2 sitter här brevid och gnäller på mig, eller ja dom mobbar ut mig över min "nya" kalendervana, ja jag skriver in allt i min kalender, men ja har ju koll på vad ja gör, men dom tror att jag kommer att bli ett freak som kommer att styra mitt liv helt och hållet efter min kalender. Mest för att jag tydligen skrev att jag skulle åka hem på fredag exakt 16.00 och att jag skulle packa in all packning i bilen idag haha ja jag vet att jag är lite töntig! Men vem bryr sig egentligen?
 
Nej nu ska jag kila ner till tvättstugan och hämta tvätt, sen ska jag bli bättre på att uppdatera bloggen från order av fröken Nilsson!

Vi ses!


Föresten, min nya kalendervana kommer ifrån Gordon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0