Firmafesten

Och vilken lyckad sådan, wow vilket drag det va! 2orna på handels fixade en fest för oss med temat buissnies, alla var vi sknygga och städade i början, sen någon gång under kvällen började det spåra ut, med uppträdanden och dans, headbang på scenen osv.. Jag, Josefin, Josefine, Johan och Sanne körde ett litet Elvisuppträdande också, haha lär ju bjuda till lite ;)
Just det vann pris för bästa kombo av  affärsidé och logga, blev super duper nöjd, brukar aldrig vinna på sånt där! :D

Hela festen, allting va så bra gjort! Hoppas jag får lite bilder av alla eftersom ja inte fått min kamera än!

Nu ska jag hem (sitter i skolan med Josefin) och skriva lite på mitt mysteryshop projekt!
Vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0