Vilken dag

Vart i Borlänge nästan hela dagen, åkte vid tolv och kom hem vid sex, Josefine följde med som tur var! Blev rätt lungt på shoppingfronten men gjorde ifyllning på mina naglar, med ett hemskt resultat, (kanske inte hemskt, men snyggt kan jga inte påstå att det blev) inge mer nagelförlängning i kupolen!!
Mötet jag hade gick sådär, vad man kan bli stött av feedback, jag blir glad av det ja, eller det är skönt att höra så man vet vad som är bra och kan förbättras! Det borde uppskattas mer!

Nyss kommit hem från Jimmy (storebror) har vart där hela kvällen och snackat en massa om vad som har hänt med en kopp kaffe och cola!  Sen visade han mig sitt coola suroundsystem han hade skaffat sig, jag blev faktigst lite impad! Men han är fortfarande avis på min iphone och fipplar med en konstant...

Nej nu ska jag titta på tv tror ja...

Imorrn ska ja fixa frippan :S spännade, jag får inte ångra mig för Josefine så det blir rött imorrn!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lovely redhead

2008-09-18 @ 23:39:45
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0