Det är full fart här

och självklart älskar jag det. Det är då jag mår som bäst, när jag har många bollar i luften, och alltid blir mitt arbete mer effektivt. Under matchen i onsdags släpptes projektet jag jobbar med LIF Kryssningen 2010 och nu går telefonerna varma hos Vikingline, vilket är riktigt roligt. Igår var jag med Leksands IF på mässa i falun, helt okej med folk och många var intresserade av kryssningen, hade även ett väldigt givande samtal på bilresan hem. Nu sitter jag uppe på kontoret och jobbar, efter lunch ska jag iväg och styrketräna och löpa, i eftermiddag blir det jobb i starloungen framåt småtimmarna.

Ikväll spelar Winnerbäck på ejendalsarena så det blir förmodligen ett bra drag i starlounge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0