på tåget..

Sitter på tåget, 30 min sen är jag i Avesta, ska åka och hämta Maya och sen ska hon så veta att vi ska åka till Aqua Nova, äventyrsbadet i Borlänge. Hon får det i födelsedagspresent av mig, jag gillar att jag ge bort upplevelser i present och julklapp, det är dom man kommer ihåg och inte någon pryl, eller som i det här fallet leksaker som ligger och samlar damm. Ikväll ska jag ta hand om Maya och Chrstoffers disco, så jag ska underhålla ett gäng på 7-9 år, ska bli riktigt roligt. Får se vad discotanten hittar på. 
Är faktigst rätt pigg med tanke på att jag jobbade fram till 03.00 imorse, jag studsade upp kl.06.00 och packade  väskan, tröttheten kommer förmodligen senare ikväll eller imorgon! Jag trivs riktigt bra att jobba på starlounge mycket beror nog på att Claes och Stina (som driver stället) gör ett riktigt bra jobb, och självklart alla trevliga människor man får träffa. Ser fram emot nästa helg. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0