Torsdag

Mor och Far, nu blir ni glada, jag tog baconsprutan igår. Känner ingen symtom alls, eller lite ont i armen men det är en baggis. Pratade med min käre vän Frida igår, riktigt skönt att prata med dig, Frida har även börjat blogga igen och självklart ska man kika in där. För övrigt så var jag som sagt och kikade på hockey, Leksand förlorade borta mot V-ås, inte bra, tror dock på vinst på fredag! Sitter nu på arenan igen och det är full fart med bokningar till LIF Kryssningen som jag jobbar med.

Ikväll blir det träning med herr Nilsén. Spännande, spinning/box!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötaste Owi :) så jävla loveli att prata med dig! <3 På juldagen, då jääävla kör vi!! Kul ska vi ha:D

2009-12-15 @ 11:37:43
URL: http://fridaasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0