Då var onsdagen snart avklarad...

och Sara riingde nyss, hon kommer till Stockholm i helgen, underbart att du ska komma!

Gud vad dagarna går fort, jag vill bromsa upp dagarna lite för nu vill jag inget annat än att stanna! Mamma ringde tidigare idag och hon blev lite orolig att jag skulle hoppa av skolan, men så dum är jag inte att jag gör något sånt! Men hon trodde verkligen det, haha bra att hon märker att jag trivs iallafall!

Jobbat och vart på gymmet idag! Härligt, och imorgon blir det spinning och efter det ska jag träffa Eddie!


Godnatt


Kommentarer
Postat av: sara

storstaden here i come =) .. PUSS , ringer dig i morgon när jag landar med tåget hhaha :)

2009-02-04 @ 22:55:57
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/
Postat av: sara

och meddelar när jag landar med tåget på fredagen ska de stå ^^

2009-02-04 @ 22:56:25
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0