Jg tror jag somnar nu...

Ja, då var det tisdag, eller tisdagkväll om några timmar onsdag, och veckorna springer iväg! Men jag vill inte att dom ska göra det, för det är just nu som jag trivs alldra bäst, jag har kommit in i arbetsrutinerna ordentligt och fått en blick över jobbet som butikschef. Sen Så trivs jag så bra i Stockholm, och jag vill inte tillbaka till lilla leksand, (okej  jag vill ju självklart träffa alla underbara). Men jag vill bo här nu...

Efter jobbet igår, så skulle jag med Stina, Mattias och Tom på Stand up. som slutade med att det inte blev någon, (fick dock se Jacob från Vakna med the voice och Özz). Det blev en öl, två öl, några shots och sen var man igång, haha, men jag hade riktigt kul, och lika kul när jag vaknade imorse vid sex och blev påmind om att jag skulle börja jobba klockan 08.00,  så jäkla kul när man gör spontana saker som inte riktigt var meningen från början, men iafall gick jag in till stan från Stina, (som bor i Solna)  och frisk lugt var välbehövligt! vem vet kanske blir en favirit i repris nästa måndag!

Men nu ska jag äntligen sova, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0