vad helgen går fort

Åkte hem vid fem i fredags, träffade jenny och peter på stationen och vi bestämde att vi skulle hitta på något i veckan, alltid trevligt! När jag kom hem åkte jag till Jossan och kikade på let´s dance. Hejja Morgan och Laila, såg förresten kitty häromdagen på dtrottninggatan med sin dancepartner, och det jag la märke till först var ett par extremt fula rosa lackstövletter med skyhöga klackar, när jag tittade upp så var det så klart Kitty, haha vilken jävla stil hon har, men snygg!

Sen igår  var Maya, Enya och Jimmy här hela dagen, åkte lite fyrhjuling och lekte häst! Jag är bäst på att vara häst, sen va jag hem till Malin, efter ett tag kom Ante hem med en Orm han köpt en gul träpyton, och den va riktigt fin, skulle kunna tänka mig än, fast först kanske jag måste våga ta i en orm först, men det kommer det kommer..
Kikade på körslaget och på film och åt kladdkaka som vanligt hos Mallan! Sen ifag har jag vart hos min mormor hela dagen och vart och tränat,och snart ska jag ut och gå och sen blir det beck och mys med mamma och pappa! Imorgon åker jag tillbaka till Stockholm, det ska bli kul att jobba imorgon :) Synd bara att man inte får nå pengar för det! Men övning ger ju som sagt färdighet!

Hoppas Sara kommer nästa helg, så vi får en hel helg utan att ja blir sjuk!


Kommentarer
Postat av: sara

Jag hoppas jag kan komma :) Puss!

2009-02-01 @ 21:34:22
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0