Att bo i en resväska...

är inte allitd det roligaste, och snart har jag bott i en resväska i över ett år...
Först när jag och Josefine flytatde till Spanien, man hade bara en bråkdel av sina saker med sig och man det känns alltid som att man missat en massa, visst kan man köpa saker eller nya kläder för att fylla ut sin tillvaro så att den känns någorlunda som sitt eget, som när vi flyttade till Spanien så va det första gången jag "flyttade" hemifrån! Man kom till en lägenhet som vi delade med en japan (Yousuke ) som sedan flyttade och sen bodde vi själva i några veckor och sen kom en ryss till oss (Dimitri) en inte lika rolig inneboende eller vad man nu ska kalla det. Sen bodde vi med en tje från Belgien och sist en tjej från Sverige. Sen när man kom hem till Sverige igen så kändes det som om man ägde en förmögenhet av skor och kläder, haha ja nästan så kändes det! Bodde hemma över sommaren och sen flyttade jag eller vi, Josefine och Josefin till Leksand och det började kännas som sitt eget lilla boende, fast man har ju fortfarande en hel del saker hemma, och nu under LIAn så är det samma visa, man har sin resväska som man kånkar på fram och tillbaka till Stockholm, har en del saker kvar hemma i Avesta och en del I Leksand... Och jag antar att det kommer se ut så dom senaste åren, iof något som jag själv valt! Men sen kanske det blir något eget ;) Det visar sig skulle man kunna säga...


På tal om resväskor, ska vi ta och åka utomlands Josefine?



Under tiden vi bodde i en resväska.. Charmigt på sitt lilla vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0