Feber igen...

det är så trist, nu ikväll har jag börjat bli sämre, känner mig hängig igen och har ont i huvudet, och jag hatar det! Jag vill va frisk, flänga runt och ha fullt upp så man knappt hinner med det man ska, bra mycket roligare, och träna, jag vill träna nu!
Men om jag är bättre imorgon åker jag till stockholm och jobbar tors fredag och sen tillbaka till Avesta till helgen! Då har jag ju någonting att göra, så håller tummarna på att ja är frisk imorgon!


Josefin ringde idag, blev så glad när hon sa att hon skulle hem till Avesta i helgen :) Saknar dig

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova lite och hoppas på att ja blir frisk, håll tummarna, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0