Jag trivs som fisken i vattnet

jag tycker riktigt bra om min LIA plats (praktiken), personalen är underbar och det är riktigt kul att gå upp på morgonen, gå ut och gå och sen åka till jobbet! Det känns som om jag jobbat där längre än vad jag har, vilket är bra! Imorgon ska vara med dekoratören, ska bli skoj, och sen ringde Anna Franzon idag (som är ansvarig på skolan) och hon kommer och hälsar på, ¨på fredag! Hon frågade om jag trivdes bra, och ja det gör jag ju, och hon sa det att du trivs ju alltid :) Det är ju positivt! Och jag gör nog oftast det, trivs!
Jenny var och hälsade på mig idag, alltid lika trevlig att få besök, vi bestämde att vi ska kika på bio nån kväll, det är så många jag vill se...

Igår träffade jag Emma :) vi gick och käkade på kungshallen efter att jag slutat jobba! Satt och pratade lite, och hon berätade om hennes trip hem fårn Leksand och alla bravader som  hände, och nu i efterhand är det riktigt kul!

Nej nu ska jag ta och sova, så jag orkar upp kl.06.00!

Förresten i helgen kommer Sara till stockholm, längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0