Ledig idag

Nu drar jag ner på stan och lunchar med Jossan, sen ska jag träffa Malin och Liam, ska flänga runt så mycket som möligt idag! Åker tillbaka till stockholm imorgon mitti så ska passa på att göra mycket idag!

Förresten, jag var till fissan och klippte mig i morse hos Sofie, oh jag va tvungen att ta bort en decimeter, det känns fruktansvärt, bara för att jag väntat så jävla länge på att klippa mig, fan jag får inte platta håret heller varje dag nu! Härdan efter får ni se mig i uppsatt hår, tills det växt ut igen, haha! Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

Si, vamos a hablar mucho español!

2009-01-26 @ 17:40:54
Postat av: Josefine

Si, vamos a hablar mucho español!

2009-01-26 @ 17:42:46
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0