Passar väl på att...

blogga lite nu eftersom det inte va i förrgår, och ärligt talagt bryr jag mig inte om jag sktriver ett inlägg en gång i månadeneller om jag skriver en gång om dagen, men jag vill skirva lite mer, men har liksom inte haft någon motivation! Men Sara här kommer ett inlägg iaf, allt för dig! 
Är i Stockholm nu och har min praktik på Indiska, och jag trivs som fisken i vattnet (än så länge). Ska snart kila iväg till tunnelbanan och åka in till stan, jobbar 10.00-18.00 idag, sen ska jag träffa Borbohaa och ta en fika, snacka lite skit och snacka Indiska!

I Helgen kommer Sara :)


Kommentarer
Postat av: sara

tänka sig att man besöker din blogg varje dag och hoppas att ett inlägg har dykt upp, och titta, där räddade du min dag ;) haha .. snart är det helg, då ses vi hjärtat =) .. PUSS !

2009-01-13 @ 09:16:00
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0