Skönt att vara hemma...

Ja, nu är jag hemma i Avesta och ligger i soffan och kikar på handboll med pappa, och jag inser att jag saknar handbollen rätt mycket, spelade ändå i 9 år under min ungdom!

Har ju gått och blivit sjuk, rätt segt!
Mådde illa igår morse men tog mig in till stan för att träffa Sara, Emma, Emelie, Amanda och Carro! Det va ju ett tag sen, vi passade på att kika runt lite och efter ett tag gick vi och käkade på en mysig restaurang men så kallt det var! Började må dåligt så när dom andra skulle fortsätta kika i butikerna passade ja på att åka hem, kollade på första halvlek i Handbollen sen somnada jag och vaknade inte i första taget!

Så imorse bokade min kära pappa tågbiljett till mig hem till avesta, han tyckte inte att jag skulle vara hemma när jag är sjuk, och ja det tycket ja med, det är alltid skönast att vara hemma i sin egen säng när man inte är pigg, sen gjorde mamma spagetti och köttfärssås till mig, favoriten!

Nu ska jag fortsätta kolla på handbolen, sverige leder med 20-16 mot sydkorea


Det va kul att träffa dig i helgen Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0