Förlåt Josefin

att jag inte uppdaterat dig.. det kommer här, vi har varit på peaceandlove, och hela den resan känner du till :) Där kan vi snacka om härlig vecka:) Sen förra helgen var det dags för en tripp till Sundsvall, (hälsa på Josefin och Stoffe) i deras nya lähenhet :) Dom/ Ni hade det riktigt fint :)
Gatufesten och Backyardbabies var först ut för oss!! Dregen dreglade jag över och sen var det dags för Moneybrother som Lotta och Josefin dreglade över, vi hittade också till öltältet där cattis pappa med tjej var! Pratades hej vilt under kvällen och till slut var det dags för mig och Cattla att ta ett dopp i ån.. Men vi ångrade oss.. 
Det var en prefekt helg med underbara vänner! 

 
Snyggingarna själv :) Tack för en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, tack gumman! nu förgyllde du min dag;) tror jag låter bli o kommentera bilden! men fan va kul vi hade!!!

2009-07-12 @ 16:21:13
Postat av: Michaela

Ja det var underbart, hade världens bästa helg tror jag!! Snart ses vi :)

2009-07-12 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0