Paniken växer..

Nu har jag lämnat in Omvärldsanalysen och reflektionen och till why we buy, det känns iaf skönt, men det som är lite smådrygt är att jag jobbar, och ja jag vet jag har valt det själv att jobba och plugga den här sommmaren, och nu gnäller jag, över att tiden börjar bli mindre innan alla distansuppgifter ska vara klara, på söndag! Sen är jag fri, bara jobba och sen kan jag göra vad jag vill :)
Men jag vill vara klar tills på fredag så jag får helgen fri från plugg..

har iallafall hunnit med en springrunda, blev en långis och den var riktigt skön! Känner att formen ligger på topp nu!

Nu ska jag ta och lägga mig och läsa mitt liv som Bert karlsson, entreprenören  själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0