Det händer mycket i svängarna...

Ja uppdateringen är sisådär va, mest vill jag skriva för att min kära Josefin Nisse Nilsson ska veta vad jag håller på med, så hon kan ha lite koll, saknar dig när du bor uppe i Sundsvall, men snart, snart ska jag komma upp och hälsa på :)

I alla fall så har jag hunnit fylla hela 21 år (man börjar bli till åren..) som jag firade med att sitta på ett tåg en buss och ett flygplan som tog mig till Holland! (för att träffa Sanne & Merel), blev firad där med en fest med en massa vänner till dom! Utgång i deras stad och sen var vi i full rulle, 5 dagar som gick riktigt fort och vi han med en hel del, åka till Amsterdam ( vilken stad, helt underbart vacker, både skrämmande och vacker!) träffat en nya massa människor, cyklat runt i Mook i 2,5 tim, har  förresten aldrig sett så mycket cyklar i hela mitt liv, inte ens i närheten av Uppsala! Jag har ätit en massa konstig mat, har vart mer eller mindre en provkanin, sett konstiga djur, och framförallt så har jag umgåtts med Sanne och Merel!

Laddar upp lite bilder senare..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack för det hjärtat! Saknar dig med <3

2009-06-22 @ 08:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0