Mitt tangetnbord fungerar bra...

och mycket har hänt sedan dess.. vilket kaos det har varit, ja KAOS utan dess like (utan att gå in på detaljer) Men det börjar ordna upp sig nu, och äntligen är midsommaren över, får man säga så? eller jag skiter i vilket!
Igår var jag riktigt bitter, men det fixade till sig med lite fiske och grillning ute i lillsjön med systrarna Ericson och Alex..
Idag däremot har jag haft en kanondag, började med att jag och Farsgubben drog till Juno ( lokalen där festen var i lör) och fixade det 3 rutorna som gått sönder.. och sen drog jag snabbt och lämnade tillbaka nyckeln för att äntligen få det överstökat!!

Varit ute och gått massor idag, först en morgonpromme sen var jag och Malin ute i 2 h :) Skönt!
Nu sitter jag på altanen och bara har det bra, Mor och Far har gjort en "läsa bok på altanen hörna" så här kommer jag sitta hela sommaren..

Imorgon blir det "första dagen" på migrationsverket, sen på torsdag är det Peace and love som gäller...

Helgens bravader


Sara och Sara


Kåk the man


Deep talk mellan Martin och Henke


Vi hade kul till en början när vi lväntade på en massa massa folk


Systrarna Ericson och mitt huvud, tror jag skrattar.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0