Hemma igen från leksand

Kära kära Leksand, och vad kul jag har haft, så här kul har jag inte haft i Leksand länge, eller iof nu ljuger jag, jag har ofta kul när jag är där.. men det här va lite extra kryddat, emma, amanda, linda, henke och frankie stod för grillkvällen igår, och självklart jag med, köttet var väldigt starkt så vi släckte törsten med en box rosé, som kan vara bland det godaste rosé jag druckit! (Ska bjuda på det när jag ska ha min födelsedagsmiddag) Jag bjuder på lite bilder från närmsta dagara.. och om man inte har något att göra en fredagskväll i Leksand så kan man flytta ut alla saker ur en lägenhet och göra ett rum ute istället, precis som vi gjorde, och ett tips, lämna aldrig dörren olåst och säg att ni får ta vad ni vill ha när det finns kreativa entreprenörer i närheten!






Emma, kära Emma... och vårat kära rosé,namnet cp ?


Amanda med skinnhanskarna, hett!


Frankie


Jag skrattar fortfarande åt det...


Det är så klockrent!!

Det ska vara Leksand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0