träningsverk

ja det kände jag på mig, men inte så konstigt heller! Skön smärta...

Ska städa lite nu, sen slänga mig på cykeln åka in till stan ta en pw, och sen träffa min kära mormor, men under tiden jag städar ska jag lyssna på SLADE, jag älskar SLADE, mest för att mamma fått mig att älska dom, tror jag! Ända sedan jag varit liten har jag alltid älskat deras musik, och drömmen är fortfarande att se dom live, mamma kommer du ihåg när du lovade mig att jag skulle få se dom med dig och Marie? jag skulle få följa med en gång, när jag blev större, jag kommer aldrig glömma...

en till kul grej, har fått se kort från deras konserter, och en gång frågade jag, vad gör pappa där?
(Gitaristen i banet är ruskigt lik min pappa!) Haha!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Bengt upp i dagen alltså. :)



Ja det var jättekul, blev riktigt glad faktiskt. :)

2009-05-22 @ 12:37:20
URL: http://josefinemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0