Torsdag

Har precis varit på lunchspinning, riktigt skönt. Ska fortsätta jobba nu med hårer fullt i hårfärg. Hanna klippte mig på förmiddagen, eller klippte ur en massa barr.. Jag har riktigt mycket hår och det blir inte så snyggt när det spretar åt alla håll i en kort frippa! Vid halv fyra åker jag till Avesta för en snabbvisit. Ska träffa Emma, Viggo, och förhoppningsvis Malin, Liam och Frida (har inte fått tag på dom än), för att åka till Handelsprogrammet där jag gick på gymnasiet för öppet hus. Sen på fredag morgon, sturketräning sen snabbt till västerås för lunch med Cattis och sen finsittning på kvällen, jag längtar verkligen! Lördag förmiddag, tåg till Leksand, jobba på starlounge, söndag tåg till Falun för att hjälpa till med Josefine & Saras modevisning, sen blir det tillbaka till Leksand igen. Jag älskar sånna här helger. Då man har fullt upp och flänger runt. I got my motor running.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0