Godmorgon godmorgon

Ska snart knalla iväg till ejedals arena och jobba, ska bli trevligt och jag är ruggigt sugen på kaffe. Dricker inte alls lika mycket kaffe nu som tidigare (har ingen aning om varför) nu dricker jag som mest 3 koppar om dagen, för ca 1 mån sen drack ja 3 koppar innan lunch, några efter lunch och en till eftermiddagen. Kommer dock aldrig komma upp till mamma och Jimmys (storebror) nivå när det gäller att dricka kaffe, dom dricker väl mer eller mindre en kanna på förmiddagen ;) Ja skit samma, det var inte riktigt mitt kaffedrickande ja skulleskriva om, nej utan idag ska jag ÄNTLIGEN hämta min iphone. Möter upp mor och far i borlänge, sen skjutsar dom upp mig till Leksand igen och kikar på lägenheten. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0