Två guldklimpar i mitt liv

Är mina älskade föräldrar, Hannele och Bengt Owetz. Dom ställer alltid upp för mig, i vått och tort, och jag hade aldrig varit den jag är idag om det inte var för dom. Dom har alltid trott på mig och talat om att jag kan göra vad jag vill med mitt liv. Det spelar ingen roll om jag kommer med en knasig idé eller som jag ofta säger här skulle jag kunna bo, hit ska jag flytta, (jag tror dock att jag kan bo vart som helst bara det jag gör är spännande och utvecklande). Dom finns alltid där förmig! Det var riktigt roligt att träffa mina föräldrar idag, och bara det att dom skjutsade upp mig till Leksand från Borlänge betyder mycket, en stor puss på er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0