Bengt Owetz

Tror jag har världens roligaste pappa, han och jag skulle till och dricka lite kaffe, och han säger att dom bara har snabbkaffe hemma, jag säger att det är okej och tänker inte mer på det.. Sen när jag ska till och dricka mitt kaffe så frågar jag honom varför kaffet är så sumpigt, då förklarar han att kaffet åker ner till botten av kopppen efter en stund. och då viker jag mig av skratt.. och kollar noga på förpackningen.. Pappa har inte druckigt snabbkaffe utan vanligt bryggkaffe fast på samma vis som man gör snabbakaffe.. Och inte nog med det så har han sagt till min bror att såhär på senare år så har snabbkaffet blivit så mycklet bättre, och ja han har ju druckigt det i några dagar nu, men nu ska han till att brygga sitt kaffe! Han är underbar.


Den bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0