Gekås

Ja nu var man på hemmaplan igen eller ja i Avesta efter en helg i ullared med massor av shopping, och trevligt sällskap med fam. Morelius. Mycket skratt och galenskaper under resan. Hittade en hel del, och det bästa av allt är nog min hårfön, en mini volume master och mina beckfilmer, som jag ska njuta av i veckan när jag åker tillbaka till Leksand. Sjuk situation att man "vallfärdar" ner till Ullared för att shoppa med en massa galna tanter som både knuffas och rycker i varor. Man kan verkligen säga att Gekås har lyckas, tänk vad dom omsätter på en dag då snittköpet per kund är 2500 kr. Nästa år ska jag nog göra som Robert Wells och hyra hela stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0