Motivation

Jag måste erkänna att det är skönt att varken ha en mobil eller dator för tillfället. Egen tid är det jag uppskattar mycket i min vardag, vilket jag inte trodde jag behövde för ca ett år sedan. Då trodde jag att jag behövde omge mig med familj och vänner konstant, mestadels berodde det på osäkerhet att inte vara trygg med mig själv vilket jag har lärt mig vara idag. Man måste ständigt påminna sig om vem man är och vad jag vill och det är underbart när man lär känna sig själv, speciellt för att kunna nå mina mål. Att få kvalitetstid för mig är något som ger mig ny kraft att ge hundra procent. På starta egetmässan i tisdags pratades det om fokus på fler av föreläsningarna jag var på, vilket var inspirerande. Att ha fokus på en sak, och idag är mitt fokus 100 % på skolan, jag har ca 7 månader kvar i skolan som jag kommer ge alla mina krafter på. Så nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0