Fredag

Förlåt mina kära vänner och familj, jag hoppas ni har överseende med att jag inte har uppdaterat, veckan har varit full med jobb, skola, möten, mässa och träning, en underbar vecka som har gett mig mycket (som sagt, I got my motor running). Det är svårt att förklara hur livet i Leksand är, men det är ungefär som att du har ett lag med fullt av målinriktade lagkompisar där varje individ utvecklas enormt. Sista året handlar mycket om den enskilda individen och min uveckling, vart jag är på väg och vilka mål jag har, och jag har väldigt höga mål som jag vare dag påminner mig om att jag har, för att kunna fortsätta i rätt riktning. Det är inte lätt, men jag lär mig allt mer att reflektera och skriva ner det jag reflekterar över för att få en klarare bild. Det kanske låter lite flummigt men jag vet inte något bättre sätt att förklara det på.. Hoppas ni förstod!

Sitter i skolan nu och har precis skrivit klart ett arbete, och ska snart iväg till gymmet om 20 min för ett spinningpass.. Måste rensa tankarna, och ikväll blir det fredagsmys med mina sambosar Josefine och Josefin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0