Fredag och många bollar i luften

Började dagen med att cykla till Leksandshallen och simma lite, och ja det blev lite, orkade bara 20 längder.. min kropp var helt tung och inte alls pigg, så jag tog mitt föruft till fånga och tog mig till skolan istället!  

Kl. 08.30 släpptes projektet och min grupp ska göra en omvärldsanalys och ta fram nya ideér till Masesgårdens (ett hälsohem i Dalarna) behandlingsavdelning. Det känns riktigt bra och ett ämne som jag är väldigt intresserad av, hälsan. Nästa fredag ska projektet vara färdigt och redovisas under förmiddagen för våra mentorer samt elever på skolan, onsdagen veckan efter kommer vi redovisa detta projekt för våran uppdragsgivare, vi "tävlar" mot en annan grupp, och uppdragsgivaren kommer att välja ut vilket av ideérna han tycker är mest lämpad, spännande. Jag ser fram emot nästa vecka riktigt mycket!

En del av masesgården
 
Sen har jag och tjejerna (Josefine, Sara, Anna, Amanda Anne-lie, Linda, Angelica, Madde) kikat på Leksands första hemmamatch mot Växjö för i år, som dom tog hem med duder och brak, 4-0, och är det någon som ska med på hockey så är det Sara, alla dessa underbart toliga kommentarer undr matchen gjorde succé.. haha, kanonkul!
När jag och Josefine kom tillbaka hem till stugan gjorde vi iordning lite mys och kikade på KalleBlomqvist och Rasmus, och nu ligger vi i sängn och ska ta coh läsa lite Stieg Larsson, så godnatt på er!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0