13 April

Hej och hå, här går det undan, har flyttat till nytt.. Det var mögel i min lägenhet pga. en vattenläcka mellan köketoch badrummet, så jag blev tvungen att evakuera (inte konstigt att jag varit förkyld och sjuk fram och tillbaka den senaste tiden). Sagt och gjort, Anders och Putte hjälpte mig att flytta så nu bor jag 100 meter från kontoret. Känns bra, skönt att slippa lägenheten, eftersom jag ska bo här över sommaren också så är det perfekt. 
Imorse var jag och fru Nilsén till Nusnäs och kikade på dalahästt illverkningen, Anna skulle köpa en doppresent så det fick bli en fin liten häst. Snart ska jag iväg till hallen och köra ett spinningpass och även fast det är grymt väder ute så är varierad träning det bästa, jag får njuta av promenaden dit istället!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0