Lördag

Filmerna igår var toppen, och kollade (kors i taket) klart på både två, klockan blev halv två innan jag kom i säng. Så imorse när jag vaknade tog jag och Cattis en promenad runt Leksand. Sen åkte vi ner på noret och käkade sushi på det nya stället, rekomenderar starkt. Den godaste sushi jag någonsin ätit. Sen åkte jag Cattis och Kenny vidare till Lager 157 och shoppade lite, Kenny hittade det mesta och jag och cattis lite smått, blev ett par leggings och ett linne, basic. 

Nyss har jag vart ute på en härlig löptur, plåstrade om mitt skavsår på hälen och bet ihop de första minutrarna, sen kom den härliga känslan, inget skavsår och inge halsont. Solen lyste och mötley spelades i lurarna, nu ska jag ta och kila ner till affären och lämna tillbaka filmerna. Vi ses

 
Mina nya älsklingar, shiny white, dags att smutsas ner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0