Min fredag

Kvällen spenderar jag med mig själv, och det ska bli underbart skönt, egen tid är underskattat, så efter jobbet idag gick jag ner på noret, solen lyste, kikade i lite affärer, hittade ett par snygga pjucks på spara & slösa som fick följa med mig hem. Passade även på att hyra två filmer som jag har funderat på ikväll (så olika och luftskottet som sprängdes), har börjat kika på Millenium men var tvungen att göra en paus då solsidan började. Ska försöka kika på båda filmerna, tror jag kommer somna men då är det ingen som blir arg på mig för att jag är tråkig och somnar, (ta det inte som en pik mina kära vänner).

Nu är reklamen slut, över till solsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0