Nya favoriter



Igår eftermiddag var jag och Anna i Rättvik, vi passade på att springa in på Team sportia och testa löpardojjor (lite av anledningen att vi åkte), fick springa på löpbandet och testa mig fram, och det blev ett par Asics med pronationsstöd. Jag är riktigt nöjd med resultatet och ikväll blir det prämiär för pjucksen (Svider bara lite i plånboken då jag la ut 1800:-). Kommer inte köpa ett par löparskor i framtiden utan att testa på löpband och få hjälp av en duktig säljare, fick informationen om man springer med fel skor så överbelastar man knäna med 3 gånger mer sin kroppsvikt än när man har rätt skor, så det är viktigt (inte konstigt att jag har haft ont i knäna). Ser fram emot en härlig runda på strandpromenaden!


Kommentarer
Postat av: c

Mycket bra där owe, kan dina knän behöva! :)

2010-04-08 @ 16:49:52
Postat av: Brasan

Jag köpte nya jag med, Nike med rosa sula... ja vet, jag hatar ju rosa... men som du säger, bra för knäna och plånboken sved för mig med 1200kr gaaah haha nu jävlar ska vi springa babe!! <3

2010-04-11 @ 00:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0