Solstrålar

Vaknade vid 8 imorse, solen lyste och fåglarna kvittrade, det är vår, älskade vår du är så välkommen! Tvättat nu på förmiddagen och jobbat med ex jobbet. Vid tolv blir det lunch med Cattis, min käre vän, hon har det där lilla extra den där Cattis!
Sen blir det vidare till arenan, kvalserieskägget ska snart rakas bort, vi kommer få ett resultat och jag hoppas innerligt att AIK och Rögle förlorar och att leksand tar steget upp. Vad är oddsen?!
Jobbar på loungen idag, sista söndagen jag jobbar, sen en helg kvar, vad ska man sen göra alla helger framöver? vad ska jag sysselsätta mig med, lediga helger, farandes och flängandes, träning, mycket träning, umgås med mina kära vänner, njuta av våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0