Torsdag

Anna sitter här brevid mig och tjatar på ett blogginlägg, så varsegod fru Nilsén!
Har hunnit med två spinningpass sedan sist jag skrev, grymt skönt att vara av med förkylningen, äntligen! Fick beröm igår av min spinninginstruktör som sa att jag alltid är så fokuserad och kör på maximalt, vilket jag verkligen uppskattade. Imorse var ja på en promenad och att känna regn på asfalt är bra härligt, nu tittar solen förbi och den här dagen kan inte sluta annat än bra. Börjar komma i ordning allt mer med nya lyan men det är bra tråkigt att packa upp.. En kopp kaffe till så kör vi!


Kommentarer
Postat av: AJ

Nu tycker jag fru Olsson ska ta en kopp kaffe till!

2010-04-15 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0