23.18

Har precis haft ett riktigt givande videosamtal med Cattis, bra tjej den där Cattis! Hon skickade även över alla filmer på mig från juldagen. Hahaha jag kan fortfarande inte sluta skratt åt det, kul att man kan skratta åt sig själv. Nog om det.. Imorgon är det "sista" Lia dagen, och matchdag, LIF-Oskarshamn, samtidigt ska jag på ledningsmöte med entreprenörskolan och våra samarbetsparters, och det bästa av allt är att vi ska ha en loge på arenan så det blir middag och hockey. Kan inte bli så mycket bättre avslutning på dagen. Sen efter matchen knallar jag ner till loungen och jobbar! Great!

Nu ska jag kika på filmerna så jag får mig ett gott skratt innan jag lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0