Dags att göra kvälller...

Börjar känna mig rätt trött nu.. det tar alltid ett tag innan man varvar ner ordentligt efter ett jobbpass. Det var bra med folk efter matchen vilket var nice. Men självla matchen var inte så mycket att hänga i julgranen, det blev iallafall vinst med 4-3 och i slutändan sä är det ju alltid poängen som räknas.
Ledingsmöte med "nya" styrelsen gick riktigt bra och riktigt kul att träffa dom. Vi hade mycket att prata om och många erfarenherer att dela med oss utav så tiden bara sprang iväg, tiden går fort när man har roligt. Det blev en tre rätters middag och jag gillar ju mest förätt och varmrätt.. Varmrätten är endå topnotch, lamm och riktigt god potatis med en grymt smaskig sås. Inte dåligt!
Nu ska jag ta och göra kväller så jag orkar upp imorgonbitti, ett spinningpass väntar vid 11.00

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0