Godmorgon

Pratade nyss med Tommy (min handledare) och det blir en "ledig" dag för mig idag, han skulle inte upp till Leksand något på familjedagen och förmodligen blir det heller kanske inte så mycket folk. Han berättade även att det var minus 29 i Borlänge, burr. Jag som ska kila ner till arenan och skriva in lite tidrapporter och hämta min laddare till mobilen, blir även att göra klart LIA uppgifterna idag.

Angående The Heroin Diaries, hur kunde han fortfarande skriva grym musik?


Minnesbild - En kväll från i sommras när jag brakade igenom Fridas föräldrars altan, (dom har rivit den nu)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha såå jävla roligt :) jag dör! nu gjorde du min dag owi! Like always =)

2010-01-06 @ 15:54:26
URL: http://fridaasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0