När saknaden kommer ifatt en...


Jag och Frida från en ballefest i sommras


Lotta och Josefin hemma hos Josefin och Stoffe i Sundsvall, en underbar helg!


Cattis och Jag (Elenore i bakrunden) från Göteborg och U2 i sommras!


Emma och hennes underbara son Viggo


Sara, och Elin från en ridtur i sommras


Det blev en tripp när jag fyllde år till Holland för att träffa Merel och Sanne, här i Amsterdam!


Malin och Frida från en fest hos brorsan i höstas



Jag ville bara tala om att jag saknar er!



Kommentarer
Postat av: Frida

Älskade Owi, jag saknar dig med :) Massa kärlek till dig <3

2010-01-11 @ 22:54:35
URL: http://fridaasahlin.blogg.se/
Postat av: Sara Ericson

Jag saknar dig med raring! Det ska bli härligt att komma upp till dig och hälsa på, jag längtar!! <3

2010-01-13 @ 09:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0