24/3 2010

Börjar alltid mina dagar med en 30 min promenad till jobbet och det är mycket skönt att sträcka ut benen på morgonen när solen håller på att ta sig upp leksandsborna åker till sina jobb. Jag har en brant backe jag går i varje morgon, och det är så att den här branta backen är väldigt hal (notera isbana), så idag drutta jag på rumpan, kan bero på mina hala skor och min taskiga balans. Jaja det roliga är att jag går och småfnittrar för mig själv resten av vägen.. Det borde trots allt se mycket roligt ut!

Idag börjar dagen med möte med Gordon ang. Exjobb och det är både spännande och mycket roligt! Efter lunch ska jag iväg också klippa mig, så jag blir snygg inför helgen i Sundsvall då jag och tjejerna åker upp för en tjejhelg hos Josefin, ser fram emot det riktigt mycket. Hittade min kamera igårt också så nu ska det knäppas kort!

Ha en kanondag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0