4:02.59

Vilken kämpe jag är, tackar mig själv för att jag är jäkligt envis, idag var det en stor fördel för min bak brände sista timmen, fötterna värkte och benen var tunga. Flåset var det inget problem med men musklerna.. Ett "vanligt" spinningpass kommer härdan efter vara en baggis. Det är iof stor skillnad på ett spinningpass på 1 h och ett på 4 h eftersom man lägger upp passen helt olika. Jag gav gärnet och det är jag grymt nöjd med! Nästa år blir det riktiga vasaloppet, funderade på att köra halvvasan, men varför inte köra hela på en gång, ska det vara så ska det göras ordentligt. Gäller att jag lägger upp träningen ordentligt nästa säsong. 

Mina kära vänner jag vill att ni lider lite med mig, jag kan knappt sitta ner, har ruggigt ont i baken! Jag får helt enkelt skylla mig själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0