Det var ett tag sen, hej igen!

Det har hänt mycket sedan sist, jag har avslutat mitt projekt med Leksands IF och LIF Kryssningen, påbörjat ett annat projekt inför sommaren, ett tredje projekt är på ingång och jag älskar livet. Det är underbart i Leksand, solen lyser, underbara jobbarkompisar och träniningsformen håller i sig.


Kom till "the office" vid 08.00 och prommenaden (30 min) till jobbet var tungt idag, solen lyste visserligen och det var riktigt fint, men mördarpasset igår på spinningen känns idag, kräkan var nära igår.. Riktigt skönt! Bästa passet på hela veckan, tyvärr ska instruktören på semester och kommer tillbaka i april. Kanske måste jag inspektera det nya gymmet.



Vi ses snart igen!


Guldkorn: Cattis, Josefin, Jag och Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0