Fredag

Det är redan fredag och veckorna susar förbi, har fått mycket gjort i veckan och det är underbart att jobba. Igår planerade jag och Anna som sagt vår kick-off som vi kommer ha i slutet av april, det kan bli riktigt bra, just nu lutar det åt Uppsala. Det var en mycket trevlig kväll med ost och vin och prat såklart, däremot var jag rätt trött, var ute och sprang innan Anna kom och när jag väl tar det lugnt på kvällarna så slocknar jag eller blir väldigt trött. Inte speciellt trevligt men jag vet inte hur jag ska bära mig åt för att inte vara trött på kvällarna utan att behöva vara aktiv med något jobb eller liknande, min kropp vill ibland vila mer än jag själv vill. Mina kära vänner som brukar kika på film med mig vet. Hinner det ens gå 10 min innan jag somnat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0