Godmorgon

Morgonpromenaden till jobbet imorse var underbar, solen lyste, inte allt för ont i låren, och det jag imponeras mest över är att jag aldrig ställde någon klocka igår... Efter mötet var jag och min käre kollega Anna till Korstäppan (Hotell), hjälpte Em med hennes målningar inför vernissagen som äger rum idag. Sen ett spinning/styrke pass och vidare till (Buss)Anders för middag med personalstyrkan. Vidare till hockeyn som slutade med vinst 3-2 till Leksand mot Bofors. Dom andra drog sig ner till Loungen för en öl medans jag traskade hemåt, tråkig och duktig men imorse kändes det riktigt bra, eftersom jag glömt laddaren till mobilen som var stendöd var det bara att gambla för att komma upp i tid.. När klockan slog 06.00 imorse vaknade jag precis. Katchiing!

Snart dags för avstämningsmöte, lyssnar på lite Rockklassiker innan. Äntligen morgonkaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0