Gokväll

Idag har det varit en hel dag med bokade möten, från 08.00 fram till 21.00, givande och en trevlig dag.
Skickade precis in budgeten (skolarbete) och det känns underbart, nu kan jag släppa det och fokusera 110 % på jobbet och exjobb. Skönt när man kan släppa och gå vidare för nya utmaningar..

Imorgon ska jag "hem" till Avesta på minisemester har inte haft en hel ledig helg sedan jul (helt och hållet jag som valt det, klagar inte) däremot ska det bli riktigt roligt, ser fram emot helgen och träffa alla nära och kära. Hade bestämt mig innan att jag inte skulle boka upp hela helgen.. men det är faktigst riktigt gött med att planera upp och jag hinner träffa alla. Ingen vilohelg här inte, vila kan man göra i graven!


Dragspel och Masjävlar (dagens avslutande möte)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0