Ingefära

Knapar ingefära som aldrig förr, blandar ihop ingefära och palsternacka omvartannat, men nu är läget under kontroll och ingefära är det jag äter, ingen favorit direkt och kan tänka mig att Anna njuter av att se mina grimarser.. Förkyld (IGEN) och är måttligt trött på det, jag vill ut och löpa och köra ett stenhårt spinningpass. Men kroppen skriker nej och för en gång skull lyssnar jag, och sover iställtet. Ska slänga i mig lite Kan Jang när jag kommer hem så förkylningen bryter ut... Jag är frustrerar och längtar enormt efter träningen!

Sitter på jobbet nu och diskuterar med hockeyAnna! I eftermiddag bär det av till Avesta för några dagars vilande.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0