25/3 2010

Var på en mycket givande föreläsning på förmiddgen av Michael Grimborg från Tv4 gruppen. Intressant hur media och marknadsföring påverkar oss människor så mycket som den gör.
Efter föreläsningen blev det lunchmöte, jobb och sen en trip till Leksandsknäckebröd fabrik (där jag brukar extraknäcka), det var den första av dom kommande resorna runt bygden som Anna ska ta mig på. Åkte förbi Kicks en sväng, det blev en primer från Clarins och mineralpuder från Qlinique och sen tillbaka till lyan, snabbkäk och sen dags för den efterlängtade massagen på Massagriket. Nu är axlarna och nacken tip topp igen, välbehövligt och skönt!


Anna jobbar på för fullt...


Nödproviant...

Imorgon är det morgonmöte och jobb på siljan som gäller fram till lunch, sedan går mitt tåg vid ett, till Avesta och efter det bilen vidare till Sundsvall med mina underbar vänner! Ser fram emot en lyckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0